piątek, 10 kwietnia 2015

Katastrofa, 10 kwiecień 2015




Data dzisiejszego dnia nierozerwalnie wiąże się z katastrofą samolotu. Niezależnie od szumu medialnego godne jest wspomnieć osoby, które zginęły pod Smoleńskiem. Z kilkoma z nich ścieżka mojego życia zetknęła mnie, niektóre fotografowałem. Z Arkadiuszem Rybickim (Aramem) „byłem na Ty”, Ania Walentynowicz to wielka postać Solidarności, której byłem pracownikiem (w Biurze Interwencji Komisji Krajowej). Podczas uroczystości pogrzebowych Wujka, ks. Zdzisława Peszkowskiego poznałem Wojciecha Seweryna z Chicago – korespondowałem z nim.


Na zdjęciach Ania Walentynowicz (podczas I Zjazdu NSZZ Solidarność i podczas strajku w 1988 r.), Wojciech Seweryn i Prezydent Lech Kaczyński (obaj podczas pogrzebu ks. Zdzisława Peszkowskiego).



Brak komentarzy: